ShoutMix chat widget

Thursday, February 25, 2010

i-CITY

i-City.... tempat yang dulunya tak siapa yang nak pegi... mula asal tempat ladang kelapa sawit yang di kenali Ladang Air Kuning.... lepas tu projek Tol sungai Rasa siap ... ada pulak tempat Ero Space kat situ... tak ramai yang datang.  Lepas tu tempat tu jadi Pusat Perabot Fella Design... tak menjadi jugak akhirnya jadi i-City pulak... kali ni aku rasa membangun tempat tu.... banyak rumah-rumah kedai yang ekseklusif.... banyak kemudah bank , shopping shop, butik dan macam2 lagi.   Semalam aku nampak ada satu lot shop for POS MALAYSIA....

Mula-mula tu tak jugak nak pegi tapi bila tengok sepupu aku asyik pegi 2-3 kali..... aku nak juga pegi....
Pantang cakap aje anak2 aku bising2 ajak pegi siap melalak-lakak nak pegi sana...so malam tadi aku bawak dia orang ni pegi dengan sepupu aku... mu hubby tak mahu pegi..  so tinggal rumah lah ye...taklah jauh sangat  dekat aje dari rumah aku.....



Ini Mak Nani...my cousin with Aleeya


Me & Erni



Eee..sibuk aje mak nani ni,,,,interframe pulak kat belakang tu


Shauqee... anak jantan sorang
My kids and my Cousin


Cukup lah dulu gambar2 tu nak upload semua tak larat nanti penuh dengan gambar i-city.  Tapi apa yang penting memang cantik...  Tak tahulah berapa ribu duit eletrik kena bayar setiap  bulan....apa yang penting kerajaan Negeri Selangor yang bayar maka akulah pembayarnya kan.....So kawan2 aku yang duduk area Shah Alam, Subang, Klang pegilah melawat ke i-city even Hairi yang dari Perak pun boleh datang kot....bila balik Shah Alam....

No comments:

Post a Comment