ShoutMix chat widget

Tuesday, February 16, 2010

SELAMAT BERTUNANG

SELAMAT BERTUNANG.... buat anak jiran aku  SITI KHADIJAH BT HJ HUSNI (DR. Rosnah & Dr. Husni).... itu pun dia jemput aku semasa aku pergi klinik dia orang....kebetulan.... CNY ni tak ke mana kan jadi aktiviti aku pergi ke rumahnya .  Lagi pun sebelah rumahkan..kalau tak datang melampaulah kan.. Anak dia orang yang sulong tu rupanya dah nak bertunang....dah besar, rasanya dah lama aku tak tengok mereka tup...tup...dah nak kahwin..

Bertunang 4 bulan aje..baguslah bapa dia pun orang tabliq kan jadi bertunang CNY ni, kahwin bulan 6 ni...
oklah tu macam aku jugak  bertunang tak lama 4 bulan jugak.....

Ini family dia orang yang pakai cermin mata tu Dr. Rosnah.

Saja sibuk2 bergambar dgn pengantin

Saja buat menyibuk....pengantin ni muda lagi baru 24 thn

Set bilik pengantin...above RM10++++

Antik...dan cantik exclusif  lampu tidur tu aku suka....

Aku saja tanya kat mana beli, mak dia kata beli kat KK Decor kat SACC... bolehlah kan mak bapak doktor pendapatan seminggu pun RM50+++++...

No comments:

Post a Comment