ShoutMix chat widget

Wednesday, February 3, 2010

HARI YANG SENGAL.!!!!!

Itulah kalau duduk kat tempat aku ni memang tak habis2 dengan student.  Namanya memang tempat student bertanya soalan yg bukan2...tak faham2 berpuluh ribu kali di beritahu pun masih nak datang tempat aku ni... lebih2 lagi bila hari "nazak" mereka hendak bayar yuran.. Paling sengal sekali student PLK...semedang tak tahu...semua tak tahu... apa yang aku tahu aku pun tak tahu... atau mereka sengaja tak nak ambik tahu...Dah nak terberak baru nak gali lubang....eeee...geram aku.  Tension....eee... tak guna buat web student portal kalau tak nak bukak...tak tahu...tak nampak ...tak ada semua itu password yang dah muak nak di dengar...
alasan belaka...  best dan sengal tak de masa...and I"m working....

Naknya pulak masa nilah....ramai yang nak draw EPF... the person yang in-charge....biasalah dah tahu hari ini (1/2/2010) ramai yang nak datangkan.... makanya  'EL' lah apa lagi... dah lah tak cukup staff...kebetulan pulak seorang lagi tu MC.....tinggal aku berdua dan seorang bos.  Eeeee...boleh tak????? satu hari aje buat surat EPF tak buat kerja aku langsung....aku bukanlah nak  berkira sangat  namanya berkerjakan dari dulu lagi tempat aku ni kalau time macam ni bergotong royong...tapi kalau tiap2 kali student ramai aje member tu....suka sangat EL...dia buat kerja EPF aje....tak buat kerja lain pun... yang aku ni dah macam pekerja rencam.... tak siapa pun nak tolong....eeee... geram aku....

Eee.... berdosa aku ni.....istifar banyak.....

No comments:

Post a Comment