ShoutMix chat widget

Wednesday, February 3, 2010

HAPPY BIRTHDAY

Happy birthday untuk Anees (kak Ngah) yang ke 13 tahun... dah besar panjang anak aku ni.  Tahun ni  umurnya dah 13 tahun....dah tahun ni.  Anak yang paling senang di jaga masih kecik dari dalam pantang lagi...kerjanya tidur aje...nak bagi susu pun kena kejutkan.... mata tak buka tapi mulutnya menganga aje.... Bila dah besar ni perangai keciknya tak tinggal.  Tidur...tidur....tidur...

 

  

  


 
Aku memang tak buat birthday party untuk dia... semalam aku belikan dia kek dan goreng mihun... dia cakap nak panggil nenek dia.   so aku kata panggillah... so semalam tetamu dia makcik2 aku dan cucunya 2 orang...Kesian tetamu2  "orang lama" .. Apa pun nak present juga dari aku...aku cakap dah beli kek tak payah present tapi nak jugak... nak kasut crocs.  aku cakap buat apa banyak2 kan dah ada...aku suruh mintak yang lain tapi dengil tak mahu nak kasut crocs jugak... Aku kata  "mama tak ada duit nak beli yang original"  dia kata tak ori... pun tak apa.... jadi tadi kat Seroja ada karnival apa aku pun tak tahu ada gerai jual crocs tipu...aku pun belikan untuk dia... maka  inilah hasilnya.... ini adalah patern yg dipilih....

 

  

So birthday dia dah lepas...coming my hubby on Mac 2010 so....tungguuuuuuuuuuuuuuuuuu....................




No comments:

Post a Comment