ShoutMix chat widget

Wednesday, February 3, 2010

KENA TUKAR

Dulu aku pernah buat entri untuk bos kecik aku yang kata dia kena tukarkan....so confrim kena tukar dari ofis aku ke zon lain... so  semalam kita orang buat farewell untuk dia.... kesian... tapi nak buat macam mana...mungkin penghijrahannya ada hikmah...hanya dia dengan yang MAHA ESA saja yang tahu... 

Kami buat  breakfirst aje untuk dia di Hotel UiTM... oklah kan......

 

En. Wan sedang memberi ucapan....

  
Giliran En. Ahmad (baju coklat) pula memberi ucapan

  
Adalah sikit cenderahati untuk dia...

Apa pun semoga dia berjaya ditempat barunya....

Kisah kedua:

Anak aku kembar balik sekolah aje muka masing2 monyok... Aku tanya kenapa? Kena TUKAR KELAS
Adeera siap menangis lagi.... kata tak ada kawan...sebab Sheela dengan dia kena tukar kelas.  Aku cakap oklah..  Adeera kelas ZAMRUD.... Asheela kelas MUTIARA....Aleeya tetap kelas BERLIAN.  Jadi sekarang ni aku kena kemas 3 beg dengan berlainan jadual waktu,....pening2... tapi elok juga lain-lain kelas sebab mindanya  berkembang...nanti kalau satu kelas semuanya cakap benda yang sama... fahaman yang sama aje....

No comments:

Post a Comment