ShoutMix chat widget

Tuesday, March 2, 2010

THE LOVELY NIGHT?????

Jangan pulak terkejut dengan tajuk aku tu....tak ada apa sebenarnya....saja bagi gempak pada yang membaca blog ni.....

Jumaat malam hari tu lepas aku gi shopping barang dapur kat Mydin USJ... my hubby ajak makan kat  Seksyen 24 Shah Alam... itu pun on the way nak balik lalu Alam Impian..tiba-tiba aje ajak makan.... Aku cakap ok jugak sebab masa tu aku demam selsema ...so aku nak makan tomyam... So dia kata jom kita pergi kedai kawan dia makan.... jam dah pukul 12.00 tgh.malam ... anak2 tak ikut sebab aku cakap aku nak pergi klinik so, dia orang tak nak ikut....apa lagi..... masa ni lah dapat makan dengan tenang.Dah lama tak makan kat luar 2 orang (husband & wife)....

So tiba kat situ aku order ini aje(tomyam + teh tarik+ nasi putih) my hubby order mihun tomyam...sebab itu yang aku nak ...and aku order satay dalam 8 batang aje....cukuplah...untuk aku sorang ajekan... tapi makcik yang jual satay tu sedekah 4 batang sebab aku pelanggan yang terakhir....dia pun aku tengok dah kemas2 nak balik ......rezeki aku malam tu ,mudah-mudah berlipat ganda rezeki makcik tu kan.....insya-allah......


Sorry...lah masa ambik gambar ni satay tak sampai lagi....

Masa ni my hubby jumpa kawan toke kedai ni kawan lama dia yang dah berbelas tahun tak jumpa..maknanya dah lama dia tak pergi seksyen 24 ni...pada hal belakang rumah aku aje....Balik rumah anak-anak aku semua dah tidur yelah dah pukul 1.00 tgh malam kan!!!!!  Malam tu memang rezeki kawan my hubby kata bayar RM10 aje.... yelah kawan2...tapi ada juga kawan2 yang berkira kan????

No comments:

Post a Comment