ShoutMix chat widget

Tuesday, March 2, 2010

HAPPY BIRTHDAY TO MY LOVELY HUBBY

Selamat harijadi untuk  my hubby yang ke 44 tahun..  emmm dah tua tau...ingat tu....so  semalam aku belikan dia kek secret recipe aje.... and hadiah yang tak seberapanya..... mengikut kemampuan akulah..... nasib baiklah my hubby tak berkira sangat apa yang aku belikan dia terima... tak mintak yang mahal2...mungkin dia faham position aku.... aku pun tak pernah minta birthday present yang bukan2 yang diluar kemampuannya asalkan aku suka....dia suka.... so semalam aku half day cari present untuk dia....

Malam after maghrib sebelum anak2 aku (kembar & shauqee) pergi mengaji aku celebreat utk dia......so inilah dia.....anak beranak aje.....






Kesian hadiah pun bunga dengan brown paper...kah....kah..


Kain pelikat...ini yang dia nak ...2-3 hari tu bising kain pelikat dah tak ada semua dah buruk2 katanya maka aku bagi dia 2 helai... oklah tu boleh buat pergi masjid......

So....coming birthday is my sons....and I... so tungguuuuuuuuuuuuu............

No comments:

Post a Comment