ShoutMix chat widget

Monday, March 22, 2010

REUNION: VICTORIA STATION PJ



Berdiri: Suzana ,Suriani, Norlin
Duduk: Norlizah, Zaidah & Aidah

Terima kasih untuk Zaidah...sebab orgenaise gathering ni,.walaupun ramai yang tak datang...janji 10 orang tapi yang datang 6 orang aje  kira oklah...bukan senang nak jumpa kawan2 sekolah lama ni...aku hampir 20 tahun lebih tak jumpa mereka...habis sekolah aje terus bawa haluan masing....


Ramai kawan2 sekolah aku semua sambung belajar masing2 masuk 'U" lah pergi further study kat orversealah..jadi memang terputus hubungan  terus dengan dia orang ni....tapi semenjak ada Facebook ni kami dapat jumpa semula...itulah untungnya FB ni kalau betul penggunaanya..






Ini Suzana  saiz badan tetap maintain.... anak 2 orang dah besar2 tapi ada hati nak tambah lagi....mula2 dia datang aku memang tak kenal langsung.... dia yang kenal aku..... nak buat macam mana memang aku pelupa wajah2 kengkawan aku.....tinggal tak lah jauh sangat dari rumah aku....tapi dah 20 tahun lebih aku tak jumpa mereka2 ni.

Yong???? itu paggilan yang aku lupa pada dia....cuma yang aku ingat ialah nama penuhnya....NORLIZAH MOHD SULTAN..... tapi aku memang tak sangka dia dah jadi debab macam ni...setahu aku, aku memang tadika sama dengan dia sampai sekolah tingkatan 3 satu sekolah yang sama....dan bila aku borak2 dengan dia, dia pernah tinggal kat Sungai kandis.....oh my goodness macam mana aku tak tahu ye??? Sekarang tinggal kat MERU....apa yang aku ingat tentang dia, dia ada tanda lahir warna pink kat atas mata belah kiri ....
Yang tudung hijau tu ZAIDAH  maaf sangat2 kat dia ....sebab aku totally memang tak ingat akan dia langsung even muka dia pun aku tak cam langsung....tetiba bila ada FB ni aku add dia sebab dia mutual friends dengan kawan sekolah yang lain....sampai masa jumpa di  gathering tu aku memang lupa sangat kat dia sebab muka lain sangat...bila dia tunjuk album2 sekolah baru aku ingat dia.....teruk betul ingatan aku ni....dia kata dia memang ingat aku.....masa sekolah dia memang kurus giler....bila umur dah meningkat ni...dia gemuk sikit....tapi dia kata aku nampak lebih tinggi berbanding dulu....

Yang free hair tu...Aidah...dia memang tak berubah langsung....dari dulu sampai sekarang macam tu jugak....maintain....anak dah 3 orang pun macam tu jugak....dia ni baru balik Malaysia duduk merantau di London....sekarang jadi fulltime housewife.....macam2 cerita bila dah berjumpa ni...seronok sangat.... bila lagi agaknya nak buat gathering macam ni...tapi Aidah ada sound nak buat kat rumah dia..... tunggu lepas anak2 masing2 habis PMR baru lega sikit kot.....


Berdiri sebelah aku tu Suriani Faezah.....dia nampak cool orangnya..... tak banyak cakap sangat....anak2 dia kecil lagi....lambat kahwin katanya  ok.lah tu....semua ada anakkan..... tapi masih ada juga kawan2 aku yang masih singel....

Hope coming gathering ramai yang akan datang harap2 begitulah....tapi 20 Mac 2010...hari yang amat bersejarah bagi aku..... gembira dan seronok sangat....


No comments:

Post a Comment