ShoutMix chat widget

Tuesday, June 29, 2010

SELAMAT HARIJADI KEMBAR YANG KE 7 TAHUN




24/6/2010 hari khamis lepas birthday my triplet....Kesian anak aku tahun ni celebrate birthday tanpa baba dia orang... tak apelah kembar yer... bukan selalu pun baba pergi outstation.. So malam tu aku bawa dia orang pergi makan pizza aje.. sebab itu pilihan dia orang.. nak ikutkan malas sebab boring asyik2 pergi makan pizza....ingat nak beli secret recipe aje... tapi si kembar tak mahu nak makan piza jugak... ikut kan aje...







Lepas tu tanya mana hadiah?  Aku kata tak  ada hadiah nanti baba beli.  Muka masing2 macam muka asam jeruk muncung aje.... lepas tu aku bagi suprise kat dia orang bawa pergi tindik telinga...sebab dia orang pernah minta aku tebukkan telinga sebab nampak kakak2 dia pakai subang....ada yang suka.... ada yang menangis tak mahu tindik....


ini Asheela.. air mata mula nak keluar...


Menangis dahhhh.....


Aleeya...budak ni memang suka melawa..sebab suka nak bertindik....


Relaks aje....


Nak menangis jugak tuu sebenarnya.....

Adeera.. menangis2 bertarik2 tangan tak mahu bertindik....berlari aku mengejarnya...at last aku cakap tak apa lah...so aku kata tak ada present utk birthday dia.  Lepas tu dia tarik2 tangan aku aje masuk kedai orang jual ayat 2 quran...biar betul anak aku ni...rupa2nya dia nak mudaqdam...  aku kata berapa banyak mudaqdam  ada kat rumah... dia menangis nak aku belikan jugalah...lepas tu nak buku cerita pulak....belilah buku cerita.... itu aje yang dia dapat....

No comments:

Post a Comment