ShoutMix chat widget

Monday, June 7, 2010

AKU RINDU.......................

Aku rindu kat kawan2 sekolah aku  masa Lower Six masa kat Institut Hafiz Klang.  Mana pergi dia orang ye?  Lose contact terus dengan dia orang ni...Yang masa aku ingat Faezah Zakaria... mungkin my best friend.  Lagi pun kahwin dengan orang klang satu sekolah.  Yang lain2 aku dah tak ingat lagi...

Zaman sekolah adalah zaman paling seronok sekali.  Zaman yang sungguh susah untuk kita lupakan. Tapi bila sudah masuk alam pekerjaan kita sudah menjadi orang lain..  bagi aku lah.  Kita jumpa orang yang lebih tua dari kita, menimba pengalaman dari mereka dan macam-macam lagi,.  dan kita akan menjadi lebih matang.   Tapi aku masih ingat semua kawan2 sekolah aku..cuma aku tak dapat contact dia orang.  Cari dalam facebook pun tak dapat mungkin dia orang guna nama yang beza2...nama glamour....

Ini aje yang aku dapat gambar kawan sekolah aku masa lower six ..ada lagi tapi banyak yang dah hilang...ini jumpa masa buat 5S di belakang rumah.......... meh le kita jamu mata.....




No comments:

Post a Comment