ShoutMix chat widget

Thursday, June 24, 2010

HAPPY FATHER'S DAY IS GOING TO CHINA

Hari ni 20/6/2010 dengar kat radio HOT FM,SINAR FM semuanya sebut pasal hari bapa.. so untuk tahun ni HADIAH hari bapa untuk my hubby is.... going to HANGZHOU,  China..for one month.... lamanya....nak buat macam mana kerja... jadi kenalah pergi kan.. So lepas isyak aku hantar dia kat KLIA.  tak ramai yang pergi cuma 3 orang  aje... tapi perginya.  lama sangat 1 bulan...  dulu dia kata pergi mungkin 2-3 minggu aje tapi terus jadi 1 bulan sebab tarikh pergi hari tu asyik di tunda aje... so kena pergi 1 bulan.

Aku dengan anak2 kenalah terimakan.  Tapi sebelum pergi aku suruh dia settel kan semua benda dalam rumah ni termasuk api air,duit kereta, bil telefon, barang dapur...dan macam lagi... jadi aku cuma nak uruskan anak2 aje dan duit belanja pasar.  Jadi tak lah letih sangat.. Itu pun penat jugak semua kena buat bila tak ada org lelaki nak bantu...

Monday pukul 7.00 pagi dia dah sampat Shanghai Airport.. tapi kena tunggu keretapi ke HANGZHOU PUKUL 1.00 petang, lama tu.. sebab dari Shanghai ke Hangzhou ambil masa 2 jam 45 minit baru sampai lama tu.. so..pukul 3.45 baru dapat check in hotel...itu cerita my hubby melalui emailnya ..so dia ada ambik gambar sikit masa dalam perjalanan ke Hangzhou ... 

  1. Ini masa kat KLIA


Ini di ambil masa dalam keretapi.  besarnya gondola tu..takutnya nak naik...yg ada kat Malaysia ni pun aku gayat nak naik..

Ini dekat stesen keretapi Shanghai... cuaca di sana sejuk sedikit berbanding Malaysia 21 darjah. sejuk jugaklah walaupun tak turun salji kan... so  aku dan anak kenalah tunggu lagi sebulan kepulangannya....

No comments:

Post a Comment