ShoutMix chat widget

Thursday, June 10, 2010

MY FRIEND WEDDING

Musim-musim cuti sekolah ni ramai yang melangsungkan pernikahan dan persandingan....senang sebut perkahwinan...kat ofis aku seorang aje staff yang kahwin tapi  ramai  lagi di luar sana melangsungkan perkahwinan...dalam satu minggu tu sampai 3-4 orang yang melangsungkan pada hari yang sama..Aku pun tak larat nak pergi semua...jadi pergi yang aku kenal dan yang terdekat dengan aku dan rumah aku.

Pada 29 Mei 2010 Dila & Faisal..di Shah Alam aje so ...aku pergi dengan anak2 aku.... so ini gambar yang dapat aku snap....


Minggu lepas 5/6/2010 lagi ramai yang kahwin , sunatkan anaklah,kahwinkan anaklah cukur jambul anaklah,cuculah macam-macam lagi...aku pergi 3 tempat aje dari 5 tempat....tak pergi nanti tak campur orang pulak  . Aku pergi rumah kak Tipah (adik bekas VC UiTM) itu pun kebetulan saja sebab dia buat kat seksyen 2 dan terus pergi rumah sepupu aku kat seksyen 8  anak di bersunat...kenalah campur dengan sedara mara nanti bila kita buat kenduri kendara dia orang tak datang pulakkan... 



Kat rumah kak Tipah...jumpa Ucu Sama dengan Ucu Dila....so lepas tu kita orang konvoi pergi rumah Nizam sepupu aku....

My hubby rancak berbual dengan sepupu2 aku...

Minggu ni jiran sebelah rumah pulak kahwinkan anak....sampai lah bukak sekolah nanti ada satu lagi wedding...sampai bila lah nak habis ni.....

No comments:

Post a Comment