ShoutMix chat widget

Thursday, December 31, 2009

"HARI2 TERKAHIR 2009"

Emmm.. hari ini hari2 terakhir tahun 2009.  Macam2 perkara berlaku pada tahun ni...semua orang ada kenangan masing2 sama ada pahit atau pun manis.... Adakah azam 2009 ini telah tercapai atau sebaliknya. Ada orang dah tercapai dan ada yang tergendala di tengah jalan.... Aku?.... aku rasanya tak ada azam  2009 ni... tahun depan pun belum ada yang terlintas di kepala ni.... Adakah setiap tahun mesti ada azam baru?  Apa2 pun aku harungi tahun2 seterusnya seperti biasa.... kehidupan ini mesti dilalui sehingga kita menutup mata....

Apa yang aku tahu tahun 2010 anak aku  si kembar naik tahun 1.  Bermakna belanja aku untuk anak yang bersekolah seramai 6 orang amatlah besar sekali.....tak tahu macam mana nak hadapi...tapi... terpaksa redah jugak sebabnya nak hidup kan... rezeki pasti ada kalau kita sentiasa berusaha dan meminta dari NYA.

Hari ini kawan aku seorang ni kena transfer tempat baru sebabnya dapat jawatan baru...tahniah....tahniah.. untuk Shafika... pagi tadi ada  jamuan minum pagi untuk dia... nampaknya dia ni sensitif orangnya mudah menangis...beri ucapan pendek aje nampaknya apabila kak Yam  cuba menenangkannya. 


Belakang: Norley & Hidayah
Depan: Shafika & Sharimah
Lokasi Hotel UiTM



Shafika Tengah beri ucapan



Kawan-kawanku yang sedang menikmati hidangan

TAHNIAH untuk Fika.

Malam ni malam tahun baru... masing2 ada agenda tersendiri.  Aku nak pergi rumah nenek aku di Sungai Way sebab ada kenduri arwah atok aku.. baca yasin dan tahlil.  Semoga dicucuri rahmat buat yang tiada dan diberkati rezeki yang melimpah untuk semua yang masih hidup...

SELAMAT TINGGAL TAHUN 2009

No comments:

Post a Comment