ShoutMix chat widget

Tuesday, January 12, 2010

FEEDBACK DARI ENTRIE SEMALAM

Semalam aku balik rumah, tengok hubby aku tengah layan internet... Dia sibuk buka blog 'paultan'. sebuah blog mengenai segala jenis kereta di dunia.  Aku kurang arif tentang blog kereta2 ni.  Dia baca komen2 bloger yang mengkomen Family Day Proton.  Makkkkkk... ai kepala bana punya komen.  Pedas2 belaka .  Bila aku baca ada yang mengkritik positif dan negatif. Kebanyakan kiritik ini English... so aku ni broken English faham memang faham tapi nak translet susah sikit. 

Tetapi bagi aku itulah  'orang Melayu' memang suka mengkritik orang lain punya kerja kan...kalau bab menjatuhkan memang suka sangat.  Memang adat pertandingan ada kalah ada menang.  Begitu juga dengan kita kalau di suruh merekacipta sesuatu benda dengan kreatif belum tentu kita boleh buat.  Tapi ada juga orang yang suka mengangkat diri sendirikan  kalau buat apa2 dia saja yang kreatif.  Itu terletak pada kreatifviti sendiri.  Cakap memang senang tapi bila nak buat belum tentu kita  boleh buat. 

Apa2 pun aku cakap dengan hubby aku "biasa ...  orang kitakan suka mengkomen, bila suruh buat semua tak tahu pandai cakap aje"  Dia orang semua tak tahu betapa susahnya nak jadikan kereta dengan tangan sendiri bukan macam dalam kilang semuanya pakai mesin....  Tapi yang menang semua dari depart R&D and other... aku pun tak tahu sangat...oklah  malas nak cerita nanti aku pulak yang lebih2  dari laki aku.....

Ini gambar yang tak dapat aku ambil hari tu sebab ramai sangat orang..Lagi pun aku tak bawa kamera pakai kamera handphone aje... So untuk mendapat hasil yang baik mestilah peralatannya canggihkan... so aku cilok gambar ni dari Paultan punya blog...









Diperbuat dari Lalang





Ini aku pun suka... Asal kereta savy


Space 2020






Aku suka kereta ni Cicakman


First prize




Third prize


Second prize


No comments:

Post a Comment