ShoutMix chat widget

Monday, January 11, 2010

FAMILY DAY PROTON

Sabtu 9 Jan 2010.... hari yang ditunggu-tunggu oleh hubby ku.  Yesssss. family day proton muncul lagi.  Setiap 2 tahun sekali mesti ada family day.. tapi kalau dulu2 setiap tahun ada tapi semenjak kegawatan ekonomi ni sudah berubah planing proton.. My hubby beriya2 benar hendak menang dalam contest rekacipta kereta dia... dulu dalam face book aku ada tunjuk gambar2 merekacipta kereta dan dapat hadiah lumayan kalau menang kan.... jadi inilah hari yang ditunggu2.... So kita layan ajelah...malas nak cerita panjang.


Ini group my hubby "SPACE 2020"






DLM KERETA PAKAI TOPI TU MY HUBBY



Pintu bila buka naik ke atas.....masa nilah mendapat tepukan yg gemuruh dari warga proton.  Kali ini Tun Mahathir and wife ada sekali celebrate sama2 and dia so happy bila tengok kereta ni, siap masuk dalam lagi tengok2 keadaan di dalamnya.



Tapi ... apakan daya group my hubby dapat tempat ke-7 dari 20 biji kereta yang dipertandingkan.  Dapatlah Rm3200.00 aje.   Adalah juga pada tak dapat, walaupun bekerja keras berbulan2 lamanya.,dan dua tiga hari sebelum itu my hubby balik sampai pukul 12.00 mlm nak siapkan kereta dia. 

Ada banyak lagi kereta yang aku tak dapat nak snap gambarnya, sebabnya lautan manusia yang membanjiri proton.  Bila snap aje ada gambar orang lain... nampak buntut oranglah,kepala oranglah..benci aku lama2 aku cakap dengan my hubby ambik gambar kereta dia aje.  Tapi ada sebiji dua yang sempat aku ambil jugak...





Nak capture pun tak berapa cantik sebab bertolak2.



Akhir ambil gambar kembar aje...





Budak2 ni sibuk nak main play ground yang ada kat situ...aku tinggalkan aje..


Sibuk nak main benda allah ni,.... aku tak suka sebab yang kena tanggalkan sticker tu aku dan baba dia.

At last aku ajak my hubby balik sebab dah pukul 4.00 petang badan pun dah penat, hujan pun dan nak turun.  Aku pun nak tengok anak aku yang sorang tu yang tak mahu ikut ' ANEES'  sebab sibuk nak pergi sekolah ada ko-kurikulum.. Kakak dia buat bodoh aje tak mahu pegi.  Ikut aku sekali family day...tapi duduk aje tak mahu bangun2....tengok macam2 persembahan dari Mila, Nabil Ramli Sarip and macam2 lagi termasuklah Upin & Ipin.....

Banyak cabutan bertuah lebih 100 kot.... lucky draw ,nombor my hubby sikit lagi nak kena...tapi tak kena pun.. tapi yang best tu ada 4 biji kereta proton untuk dicabut sebagai luck draw.... Pesona (kereta idaman ku) sebiji dan  lagi 3 is proton SAGA... mungkin tak ada rezeki kot... rezeki ku di lain waktu......Insyaallah...







No comments:

Post a Comment