ShoutMix chat widget

Monday, November 30, 2009

SALAM AIDIL ADHA

Salam aidil adha buat family ku. ... Tahun ni mak mertua dan ayah mertua ku pergi menunaikan rukun Islam yang ke 5.  Alhamdulillah.... mereka pergi kali ke 3.. Jadi tahun ni tak balik kg.  Tapi  tahun lepas kami tak balik pun. Sebabnya renewet rumah jadi.. bajet tak de.. Tahun ni pun tak balik adik ipar aku yang kat Penang pun pergi rumah kakak dia di Temerloh jadinya kami one family lepak kat rumah.  Lepas sembahyang Raya my hubby pergi tolong potong lembut kat padang rumah  kami.  Aktiviti aku tahun tak banyak just panggil makcik2 aku datang rumah makan steambot.  Aku belajar dari Hidayah my friend.... terima kasih Dayah... ajar akak... semua cakap sedap...



Ini my cousin

Tak lah ramai yang datang tapi anak2 makcik aku aje.. Itu pun suku aje... yang lain tak datang pun(sebab aku tak jemput).  Yang datang ni,  sebab mereka ni datang rumah mak dia orang jadi akau jemput sekali.



Shasha & Erin

Ini anak sepupu aku... comel kan macam anak cina pun ada... yang kecik tu cakap macam orang siam...mak & bapa dia putih jadi anak2 pun putih2 belaka.....



Takut2 aje budak berdua ni bila aku nak snap gambar... takut dengan aku kot sebab aku ni garang... kot,,

At the end... raya haji tahun ni pecah rekod sebab tak buat ketupat dan rendang... kalau tidak menu tu tak pernah miss kan... Any way steambot aku laku sampai malam.  Sebelah malam kakak aku datang jugak itu pun aku paksa dia datang sebab fishball masih banyak.... adik aku (Mak Su Hajar) tak dapat datang sebab masih di rumah mentua di Nilai.

No comments:

Post a Comment