ShoutMix chat widget

Monday, November 16, 2009

TV LCD



Tv...tv.. begitulah kehidupan ini.. cepat sangat berubah dan bertambah moden... Sekarang ni my hubby tengah dok servey2 TV LCD (plasma.... Bravia.. ) aku pun tak tahu nak sebut.... ada hati nak beli katanya.... tapi bila ditengok harganya... mak aiiii terkejut. sampai Rm10k pun ada, paling murah pun RM1500++ itu pun kalau ada offer... Tak sanggup aku... Lepas tu nak beli home thearter sekali... eiii tak de le mak cik... aku dapat LCD 32 pun jadilah itu pun semalam gi kat JBT klang dan Cafefour Subang Jaya harganya RM1,500++. nantilah kalau akau dapat duit terpijak kot. Tapi kalau hubby aku nak beli segala2 mende di atas tu belilah.... janji kepala agongnya ada...jangan mintak duit aku sudah... hee heee.

No comments:

Post a Comment