ShoutMix chat widget

Thursday, November 19, 2009

CABUT GIGI

Asheela
Hahaha... akulah jadi doktor giginya. Malam tadi anak aku si kembar (Asheela)mengadu gigi dah goyang, sekali tengok di belakang gigi yang goyang tu dah tumbuh gigi lain. Makanya makcik pun bertindaklah jadi doktor gigi. apa lagi melalaklah si sheela. Aku cakap jangan nagis tak sakit pun.. Sebenarnya taklah sakit sangat sebab gigi susunya dah goyang banyak. Aku pakai tuala aje cabut gigi dia. Si kembar yang lain dah meleleh air mata tengok si sheela ni melalak. Itulah yang dinamakan kembar.. Dua minggu sudah akau cabut gigi Aleeya , Asheela beriya-iya melalak tak bagi aku cabut gigi Aleeya. Sebabnya Aleeya ni cewek.. sikit2 menangis jadinya bila kena cabut gigi meraung macam mati laki... Tapi... si Adeera siap cakap jgn nagis sikit aje.... geli hati pun ada... Itulah anak aku.... Next person yang nak kena cabut gigi dengan doktor gigi (mama dia lah kan) Shauqee... heeheee. yang ni siap ada gigi hitam lagi.... tahulah aku macam mana nak kerjakannya...

No comments:

Post a Comment