ShoutMix chat widget

Wednesday, April 28, 2010

HAPPY BIRTHDAY MAMA

5 APRIL 2010 hari tu my sons birthday...we all tak celebret pun untuk dia cuma aku bagi dia present 2 helai pyjamas... 2 helai pun dah dekat RM40.00..nak save bajet.. my hubby belikan dia penutup akarium and +++ benda apa aku pun tak tahu baje t dalam RM60.00 so dah Rm100.00 so mama  dia cakap tak payah kek untuk birthday kali ini.. nasib baik my son tak merajuk sebab dah dapat hadiahkan...

23 April 2010 hari my birthday emmmmm..dah 41 this year.  Semakin tua dah aku ni...kena banyak beramal dari enjoy our life.  Kehidupan ke arah kematian perlu disediakan dengan penuh teliti mengikut kemampuan aku...  Adik2 kawan2 thank you for wishing me 'HAPPY BIRTHDAY' terutama kawan2 sekolah yang aku jumpa balik dalam  FACE BOOK.  My sister siap  "sms" tanya tahun ni dapat hadiah apa?  Sebenarnya tak pernah dapat apa2 hadiah pun dari my hubby, kalau kawan2 ada juga. 

Akhirnya celebreat utk aku di PIZZA HUT atas permintaan anak2 aku.  Oklah pada tak ada langsungkan.



Macam  pesyen muka anak2 aku.....

No comments:

Post a Comment