ShoutMix chat widget

Thursday, April 1, 2010

DATANG MERISIK.????

27 Mac 2010..ada orang datang merisikkkk......sepupu aku. Haa...haaa...haaa. macamlah ada orang merisik anak aku kan??....Anak aku kecil lagi....baru 14 tahun 6 bulan.....itu pun yang sulong...Ya sepupu aku Erni  ada orang datang merisik dia.....emmmmm tak lama lagi bertunang....lepas tu kahwinlah apa lagi.... adat orang hidupkan.....masalahnya aku tak dpt snap gambar masa sarung cincin...aku pergi ambik kak Ngah dan Kak Long kat stadium....orang belah lelaki dtg awal sangat pukul 12.00tgh...sebab pak cik aku ajak makan tengahari...so....aku sampai rumah dia orang  semua tetamu dah nak balik so gambar ini aje yang dapat aku snap.....



Ini orang yang kena risik tuuuu.....

Tetamu tengah bersalam2 dengan tuan rumah..tudung kuning baju hijau lumut tu orang yang kena risik.....



Baju belang2 tu bakal tunang dia......

Amboiiii siap tunjuk pissss lagi...sukalah tuuuu.......

Tetamu dah balik apa lagi aku pulang jadi tetamu......



Ini abang yang kena risik  MEGAT....( bilalah kau nak kahwin???)

Buah tangan dari orang sebelah lelaki......makcik aku balas juga rasanya buah2 dalam tin...jelly dll.


No comments:

Post a Comment