ShoutMix chat widget

Monday, October 25, 2010

KAWAN SEKOLAH

Ini bukan kawan aku tapi kawan my hubby.  Hari raya tahun ni sibuk mencari kawan2 sekolah dia kat Parit Buntar, kat kampung aje pun...sampai aku tak larat nak ikut akhirnya dia berhari raya seorang...pergilah cari kawan2 sekolah awak  tu.... ada yang berjaya dengan jayanya...ada yang jadi bussinessman, yang dah dapat "Dato'. 'Datin" yang dah jadi atok dengan nenek pun ada....tapi yang paling best dalam ramai2 kawan dia aku suka pergi rumah kawan dia ni...tauke kedai kraftangan buat craf ayat2 suci Al-Quran dan tauke karpet... kita orang pergi rumah dia balik dapat buah tangan dari dia sebingkai frame ayat seribu dinar..kira oklah tu siapa nak bagikan? Kalau dapat pun masa kita nak pindah (bertukar) ofis atau pun pencen....(aku pencen lambat lagi...


Alamak apa pasallah pulak blog ni tak boleh letak picture ni....eeee geram aku.......baru boleh...apalah network ni......

 Bergambar bersama keluarga masing2.

My hubby & his old friend Mohammad

No comments:

Post a Comment