ShoutMix chat widget

Friday, July 9, 2010

PUTERI QASEH KHADIJAH-HAPPY BIRTHDAY GIRL....

Dah besar budak ni...dah 3 tahun rupanya...rasa macam baru aje ibu dia 'Pergi'..... kasihan tengok dia anak yatim kan....aku sedih bila tengok dia...tapi itulah nasib dia Allah dah tentukan dia tidak merasa pelukan ibu sepanjang hayatnya... Tup...tup dah 3 tahun umur dia...kesian....menumpang kasih pada 'Mak nani', nenek, atok walaupun ayah dia masih ada lagi...tapi bila budak2 dah tak beremak ni....lagi ramai yang menyayangi dia...

Aku masih simpan lagi gambar ibu dan ayah dia masa kahwin dulu....baru setahun lebih kahwin ibu dia meninggal dunia sebab eksiden depan rumah aje... masa nak pergi kerja....masa tu Qaseh baru 7 bulan...
siapa yang tak sedih kan...

Sekarang dah besar dah berani panggil aku kalau tidak dengan org semua tak mahu....dah pandai ajak anak2 aku si kembar tu main masak2 lah.... tapi yg dia suka Asheela... Aleeya dengan Adeera kurang sikit kot.....

Hari bahagian ibu dan ayah Qaseh....


Serba kunig...ayah Qaseh... berdarah raja  so....kenang pakai baju kuning kot..

Makan beradap....nampak bahagia dan gembira sekali ibu Qaseh...

Qaseh dengan anak2 aku... genap 3 tahun...

Potong kek......

Bulat mata dia...

Tahun lepas dia buat birthday party besar-besaran tema swiming pool lagi 5 biji kolam sepupu aku beli utk dia sebab nak buat birthday dalam swiming pool... tahun ni Qaseh potong kek aje... nanti majlis birthday sama dengan majlis bertunang sepupu aku.... kesian dia... tak pe nanti Mak Ngah belikan hadiah ye...

No comments:

Post a Comment