ShoutMix chat widget

Tuesday, October 25, 2011

HARI RAYA 2011

 Aku bersama dua orang kembar ku....

 Di pagi raya yang syahdu.....

Bersama Ibunya memohon keampunan di pagi raya.....

 Bersama puteri kedua ku..... Anees Nur Shaffa...

Bersama puteri sulung ku... Arisya Shabeela...


Ameer Shauqee bersama Tok Maknya....

 Puteri Kembar Tiga ku....

Bersama   En. Hubby ku....


En. Hubby, Pak Long (abg ipar ku) Pak Su (adik ipar)

Bersama sepupu ku   Pak Gat....

 Bersama  dua pupu mereka.......

 Atok aku yang semakin uzur.... umur dia 93 tahun panjang umur... masih boleh baca Al-Quran lagi...alhamdullillah....

 Ini baju yang aku buat last minit.....baju nilah yang aku kena marah dengan kakak aku sebab suruh dia jahit leher lagi  2 hari nak raya....kah..kah,... sori yer kak long.... tahun depan suruh lagi tau jangan serik....

 Si kembar di buaian yang diidamkan oleh mereka ni.....

Ikut giliran mintak duit raya......

No comments:

Post a Comment