ShoutMix chat widget

Thursday, December 2, 2010

INNOVATION & FAMILY FEST-PROTON 2010

Ini masa nak masuk dalam Studium Melawati Shah Alam... kita orang parking jauh..nasib baik ada kereta api ni... kalau tidak jauh nak menapak...

 Jumpa kawan aku... husband sama2 kerja proton... dah lama tak jumpa....

 Shauqee masuk telematch... anak aku ni menang 3 kali... rezeki2.... lepas dah menang... boring nak main dah...telematch dia sampai puku; 3.30 ptg.....

 Si kembar ni di suruh masuk telematch dengan Shauqee tak nak asyik nak mengikut aku ajer.... last2 jumpa mickey ni.... ha...ambik gambar ajerlah .....

 Inilah kereta untuk cabutan bertuah... ada 6 biji kereta... my hubby beriya2 nak tunggu sampai petang, mana tahu dpt kereta ni..  pukul 3.30 ptg hujan dengan lebatnya.... sampai habis nombor di sebut...tak dapat pun...tak der rezeki...

 Inilah kereta innovationnya.... kereta persona,wajah, savy dll di modifit jadi macam2 bentuk kereta.... aku tak snap banyak picture sebab duduk jauh..... asyik nampak kepala orang ajer ...malas aku..... aku rasa ada 15 biji kereta... seronok juga hadiah pertama 12ribu tu.... tapi tahun ni laki aku tak sempat nak masuk sebab masa dia orang sibuk2 kereta ni laki aku pergi China sebulan..

 One of the innovation car...

 This colour nice...green & black.....

Inilah permainan yang digemari oleh kanak2 sekarang....terutama si kembar...tabur sebuk pasir yang color2 dekat kad yang telah dicetak dengan berbagai gambar...kena buka pulak stiker tu dengan pencukil gigi...aku tengok permainan ini bukan anak2 aje yang main mak, bapak pun sama buat benda ni....sampai duduk atas lantai anak aku ni.....

Family fest sabtu lepas... patutlah proton buat kat Stadium Melawati... punyalah ramai ... dah jadi lautan manusia aku tengok... nasib baik cuaca tak panas sangat kalau tidak mahu sampai pukul 1.00 aje aku dah cabut balik....

1 comment: