ShoutMix chat widget

Tuesday, September 21, 2010

SALAM AIDIL FITRI..

SALAM AIDIL  FITRI.... Lama rasanya tak update blog ni kan..tup...tup dah  setengah bulan kita menyambut salam lebaran..... raya tahun meriah buat kami sekeluarga... Tahun ni  Rosnani (adik ipar ) beraya di kampung walaupun dia balik hari raya pertama petangnya.  Macam biasa aku masak rendang ayam, sambal kacang daging dan ketupat.  Kali ni mak mertua buat ketupat palas dengan rendang udang sebab dia tak makan ayam dengan daging....

Kali ni seronok sebab mak su adik ipar yang bongsu dah bergelar isteri so....tambah satu orang ahli keluarga lagi iaitu pak su.... anak2 aku seronok sebab pak cik dia dan pak su dia suka melayan kerena mereka.  kalau main merecun macam orang beperang....

jadi kita layan gambar kat bawah ni ...ini pun aku snap sikit aje....

Tahun ni kami sekeluarga tema hitam silver kecuali si kembar aku bagi color full sikit


Mak su and Pak su



Anak2 abang ipar aku....
Itu aje yang dapat aku snap dalam camera aku ni...yang lain semua dlm camera my hubby...

No comments:

Post a Comment