ShoutMix chat widget

Tuesday, May 18, 2010

ANAK KU 'INDIA MUSLIM'

Asheela: "Mama... kat kelas sheela ada kawan ...kulit dia macam sheela"

Aku: "Iya.... siapa nama dia".

Asheela: "Nur Shafeera(macam tulah bunyinya...aku pun tak berapa ingat).."

Aku: "Sheela kawan dengan dia ke?"

Asheela : " Kawan....tapi kan...kan... (anak aku yg ini memang suka ulang2 perkataan....macam gagaplah pulak) kulit dia macam Sheela...dia kata dia India Muslim."

Aku : "Oooo.. India mulsim...."
Asheela : " Habis tu Sheela ni INDIA MUSLIM ker mama?"
Aku : " Heiii....tak lah ...sheela Melayu. sebab baba dengan mama orang Melayu .... India
muslim tu dia bangsa India tapi Agama dia Islam "

Asheela: " Oooo... sheela ingat dia tu orang melayu macam kita"
Aku punya tergelak sakanlah tak terhingga... macam mana anak aku boleh terfikir dia tu India Muslim.. Aku rasa dia tak macam kembar dia. yang 2 orang lagi tu kot. Sheela memang hitam sejak dia sekolah pagi petang ni.... ini gambar terbaru dia mari kita tengok macam India Muslim tak?




No comments:

Post a Comment